ANcom Blog

internet i web platforme

Kuce i mace u internet marketingu

Da li ste primetili da mnogi poznati brendovi koriste slike slatkih životinjica za reklamiranje svog proizvoda? Često, ove životinje nemaju nikakve veze sa brendom, ali ga ovakva reklama svejedno dobro prodaje.

Ova marketing taktika je potpuno legitimna. Marketing stručnjaci kažu da je simpatična životinjica, u kombinaciji sa slatkim detetom, uvek dobitna kombinacija kada se radi o reklamama. Ova činjenica objašnjava se time da će slike malih bića koje žude za našom zaštitiom, i pritom su tako slatka, izazvati pozitivne emocije kod potencijalnih konzumenata proizvoda koji se reklamira.

Isto tako, ne treba zanemariti činjenicu, da je u internet marketingu značajan faktor uspeha broj korisnika koji će vašu reklamu podeliti na društvenim mrežama. Ako napravite simpatičnu reklamu, koristeći neodoljivu sliku kuce ili mace, pa ako još uspete da reklama bude duhovita, mnogi će vaš trud podeliti na svom profilu, ne zato što vole vaš proizvod, već zato što im je simpatičan vaš pristup, ili ste ih slatko nasmejali. Samim tim povećaćete svoje šanse da što više ljudi vidi vašu reklamu, i , na kraju krajeva, da prodate svoj proizvod ili uslugu.

Ipak, pridržavajte se nekoliko osnovnih pravila kada kreirate „slatke“ reklame:

  • Nemojte delovati očajno. Vaša reklama ne sme delovati kao vapaj za pažnjom!
  • Neka vaša poruka ima neki smisao. Besmisleno korišćenje kuca, maca i dece može biti kontraproduktivno i izazvati negativne reakcije.
  • Neka akcenat uvek bude na proizvodu/usluzi koju reklamirate. Slika treba da bude u službi reklame, a ne obrnuto.

Slični tekstovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>