GOOGLE+ | |||
Približan broj korisnika: | 800 miliona | 500 miliona | 90 miliona |
Osnovna namena: | Održavanje kontakta sa prijateljima iz stvarnog života, deljenje slika, videa… | Praćenje vesti iz oblasti koje vas zanimaju. Nije za trivijalne objave tipične za Facebook ("ustala iz kreveta, popila kafu" i sl.) | Konstruktivna komunikacija sa ljudima koje ne poznajete u stvarnom životu |
Video chat: | Da | Ne | Da |
Reklame: | Da | Ne | Ne još |
Prednosti: | - Svi koje znate ga koriste |
- Poznate ličnosti ga koriste više nego i jednu drugu mrežu - Koncizne poruke zahvaljujući ograničenju od 140 karaktera |
- Dobar video chat |
Mane: |
- Nije lako podeliti nešto sa samo određenom grupom prijatelja (svi prijatelji vide sve) - Stalno menjaju polisu privatnosti |
- Ograničenje tekstualne poruke od 140 karaktera - Nema načina da podelite nešto samo sa određenom grupom ljudi, svi mogu da prate sve |
- Kreiranje krugova može biti iscrpljujuće i interfejs je već zastareo - Forsiranje ostalih Google servisa unutar mreže |
Filtriranje publike: | Da | Ne | Da |
Praćenje drugih korisnika: |
Da, koristeći opciju pretplate (subscribe), možete pratiti onoga ko vam nije prijatelj, ali samo u objavama koje on/ona postavi kao javne (vidljive za sve) |
Da, to mu je osnovna namena |
Da, možete pratiti svakoga, i takođe ga možete dodati u neki od krugova |
Igrice: | Da, veliki broj | Da, uglavnom sofisticiranije nego na Facebook-u | Trenutno samo oko 30-ak igrica |
Biznis profil: | Da – tzv. Fan stranica | Twitter-u je svejedno da li ga koristite u poslovne ili privatne svrhe | Još uvek ne |