ANcom Blog

internet i web platforme

Facebook vs Twitter vs Google+ – uporedni prikaz

  FACEBOOK TWITTER GOOGLE+
Približan broj korisnika: 800 miliona 500 miliona 90 miliona
Osnovna namena: Održavanje kontakta sa prijateljima iz stvarnog života, deljenje slika, videa… Praćenje vesti iz oblasti koje vas zanimaju. Nije za trivijalne objave tipične za Facebook ("ustala iz kreveta, popila kafu" i sl.) Konstruktivna komunikacija sa ljudima koje ne poznajete u stvarnom životu
Video chat: Da Ne Da
Reklame: Da Ne Ne još
Prednosti: - Svi koje znate ga koriste

- Poznate ličnosti ga koriste više nego i jednu drugu mrežu

- Koncizne poruke zahvaljujući ograničenju od 140 karaktera

- Dobar video chat
Mane:

- Nije lako podeliti nešto sa samo određenom grupom prijatelja (svi prijatelji vide sve)

- Stalno menjaju polisu privatnosti

- Ograničenje tekstualne poruke od 140 karaktera

- Nema načina da podelite nešto samo sa određenom grupom ljudi, svi mogu da prate sve

- Kreiranje krugova može biti iscrpljujuće i interfejs je već zastareo

- Forsiranje ostalih Google servisa unutar mreže

Filtriranje publike: Da Ne Da
Praćenje drugih korisnika:

Da, koristeći opciju pretplate (subscribe), možete pratiti onoga ko vam nije prijatelj, ali samo u objavama koje on/ona postavi kao javne (vidljive za sve)

Da, to mu je osnovna namena

Da, možete pratiti svakoga, i takođe ga možete dodati u neki od krugova

Igrice: Da, veliki broj Da, uglavnom sofisticiranije nego na Facebook-u Trenutno samo oko 30-ak igrica
Biznis profil: Da – tzv. Fan stranica Twitter-u je svejedno da li ga koristite u poslovne ili privatne svrhe Još uvek ne

Slični tekstovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>