Naslov članka ima ulogu da privuče čitaoca i navede ga da pročita celu priču. Ovo pravilo važi kako za štampane medije, tako i za internet štivo, poput blogova.
Ovo su tri principa koji vam mogu pomoći da pišete efektne naslove za svoj blog:
- Princip nužnosti: kao u primeru „10 SEO saveta koje ne smete ignorisati“ – ovakav naslov izaziva u čitaocu poriv da čita dalje i čak predviđa negativne posledice ukoliko ne pročita članak. Veoma efektno!
- Princip šokiranja: kao u primeru „Brus Vilis izazvao tuču u gay baru“ – ovakav naslov ima za svrhu da vas šokira, i na taj način privuče vašu pažnju. Ovaj pristup najviše koristi žuta štampa, a često je prisutno i izvlačenje iz koncepta i iskrivljavanje smisla, da bi se privukli čitaoci. Kada koristite ovaj princip, budite pošteni, i napišite naslov koji odgovara tekstu kome pripada. Inače rizikujete da i vi budete svrstani među trač rubrike.
- Princip nabrajanja: recimo „6 načina da zadržite posetioce na svom web sajtu“ – ovakav članak nudi konkretne informacije, i obećava praktična rešenja za realne probleme. Još jedan efektan način da se privuku čitaoci!
Sada kada ste privukli čitaoce, ostaje još „samo“ da poradite na kvalitetnom sadržaju!