ANcom Blog

internet i web platforme

Zašto je važno održavanje web sajta

Prvi slučaj – zastareo dizajn web sajta

Vaš web sajt izgleda zastarelo, dizajn je bio aktuelan sredinom devedesetih godina…

Šta vaš klijent misli?

„Ovi nisu pipnuli sajt 10 godina. Sigurno im se i u firmi nahvatala paučina. Posao verovatno ne ide najbolje. Bolje da pogledam one druge, dalje su mi, ali barem drže do sebe i imaju moderan web sajt…“

Drugi slučaj – mnoštvo razbijenih linkova (eng.broken links)

Mnogi linkovi na vašem sajtu vode do nepostojećih stranica. Tekstovi su menjani, ali površno, nije vođeno računa o postojećim linkovima na sajtu niti Google indeksu.

Šta vaš klijent misli?

„Ne postoji ova strana… Čekaj da pogledam ovu… ni nje nema. Ma ovo su neki neozbiljni…Idem opet na Google!“

Treći slučaj – zastarele informacije

Stručni članci o proizvodima koji više nisu aktuelni, nevažeći brojevi telefona, „najnovije vesti“ datiraju od pre 2 godine…

Šta vaš klijent misli?

„Poslednja vest – 21.3.2009 – kod njih se ne dešava baš puno…“Intel Pentium 3 – akcija“ – ma ovi mora da su odavno zatvorili firmu.“

Četvrti slučaj – zastareo „imidž“

Promenili ste vizuelni identitet firme, ali web sajt nije promenjen.

Šta vaš klijent misli?

„Čekaj, ovo nije njihov logo…ma sigurno sam otvorio pogrešan web sajt!“

Zaključak

Nemojte dozvoliti da vaš sajt izgubi posećenost i počne negativno da utiče na vaše poslovanje. Ukoliko nemate sajt koji samostalno možete da ažurirate (CMS), razmislite o angažovanju stručnjaka za održavanje vašeg web sajta. Vodite računa da ozbiljno i profesionalno održavanje mora da podrazumeva ne samo tekstualne izmene, već i praćenje statistika, backup sajta, strategiju promovisanja na društvenim mrežama, izgradnju linkova, itd. Ukoliko ste zadovoljni web sajtom koji imate, obratite se prvo timu koji ga je izradio i zatražite ponudu za održavanje.

U slučaju da vam se ne dopada ideja da odvajate mesečno iznos za održavanje sajta, uložite u izradu CMS sajta, koji ćete moći samostalno da ažurirate. Ovo ne znači da vam povremeno neće biti potrebno da angažujete stručnjaka radi manjih intervencija na sajtu i bekapovanja, ali ćete moći da održavate svoj sajt svežim i objavljujete aktuelne vesti, što će sigurno biti korisno posetiocima vašeg sajta i imidžu vaše firme.

Cilj svakog poslovnog web sajta jeste da ostavi dobar utisak na posetioce, stvarajući prostor za izgradnju poverenja potencijalnog klijenta u vas i vaše angažovanje. Zbog toga je važno da vaš web sajt ne pruža ružnu sliku o vama. Mislite o tome!

Slični tekstovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>