Sada je sigurno – Facebook je potvrdio da će se od sada plaćene Facebook reklame pojavljivati u rubrici Novosti, zajedno sa statusima vaših prijatelja. Za one koji koriste Facebook na engleskom jeziku, radi se o sekciji News Feed, koja je za većinu nas početna strana kada se logujemo na Facebook.
Ipak, ne bojte se, vaša sekcija novosti neće biti „zatrpana“ reklamama. Facebook obećava da će svakom korisniku biti „servirana“ po jedna plaćena reklama dnevno u okviru Novosti, i to reklama brenda koji je „lajkovao“ korisnik, ili neki od njegovih prijatelja.
Da li će ovaj potez Facebook-a doneti marketinški napredak za kompanije koje se reklamiraju putem Facebook-a, ili će izazvati masovnu „dislike“ akciju brendova kod iznerviranih korisnika…ostaje da vidimo.
Nikome od korisnika to ne moze smetat jer inace svi imaju dosta prijatelja i non stop velik broj objava, tako da ce to doneti dobro samo fb da sto vise novca uzme.